GM 8

دانلود گیم میکر 8 و ...

GM 8

دانلود گیم میکر 8 و ...

رالی آذرخش کم حجم !


لینک دانلود تغییر کرد! آسوده دانلود کنید...
سلام بازی مسابقات آذرخش نگارش 1.5 به سرعت تمام رو نمایی و ساخته شد.
درباره بازی:
سازنده: محمد امین جمالی
نسخه 1.5 بازی مسابقات آذرخش در تاریخ 90/3/24 بر پایه مسابقات آذرخش 1 تغییر یافت.
مزایا این نسخه:
سرعت لود بسیار بالا
در خواست سیستم مورد نیاز کمتر نسبت به نسخه قبل
بهینه سازی حجم بازی در مقایسه با نسخه قبلی ( حدود 54 مگابایت بود که به حجم 15 مگابایت کاهش یافت)
رفع ایراد بازی در save و load 
تناسب اندازه اشیا محیطی 
دانلود سریع تر و کم هزینه تر نسبت به نسخه قبلی
نصب آسان و سریع
سازگاری کامل با ویندوز های فارسی ( این بازی با ویندوز هایی که زبان فارسی را پشتیبانی نمی کند با مشکل مواجه می شود)
ایجاد رابط کاربری بسیار محسوس ( تنظیمات ، تعریف داستان و...)
و بسیاری از امکانات دیگر...
اقدامات انجام شده:
حذف قسمت های اضافی بازی 
کاهش کیفیت بازی به منظور اجرا شدن سریع
همانطوری که گفته شد این بازی بر پایه بازی مسابقات آذرخش 1 میباشد .
دلیل تغییر این بازی :
عدم دانلود بازدید کننده های این بازی نسبت به بازی های ایرانی دیگر
حجم بسیار بالا و بلایی بازی برای دانلود
عدم استفاده بیشتر کاربران از اینترنت adsl یا همون پر سرعت
و...
من با حذف چیز های اضافی از حجم بازی کاسته ام حالا که حجمشو کم کردم دانلود کنید بدون هیچ درد سر با لینک مستقیم
سیستم مورد نیاز برای نصب بازی:
ram:512 MB
vga:nvidia gforce7300 or higher
cpu:p4 3GHz
بطور کلی خیلی سخت نگیرید این بازی با سیستمی که گرافیک معرفی شده رو داشته باشه مشکل نداره وراحت اجرا میشه چون سیستم هیولایی رو نمیخواد!!!
حجم برای دانلود : فقط 15 مگابایت (کاهش یافته از 54 مگابایت)



منبع :
http://azarakhshgames.mihanblog.com



عکس در ادامه مطلب ...

نظرات 35 + ارسال نظر
محمد 1390/03/25 ساعت 15:09

دانلود کردم ! بازم که همون داغونس ! فقط خوبه حجمشو کم کرده !
نمی‌شد و یه جا دیگه مثه همین پیکوفایل آپلود می کرد !

میلاد 1390/03/25 ساعت 15:09 http://www.funi98.com

salam
weblog khobi dari
age dost dari mano ba name site tafrihi va sargarmi link kon va
bad az adrese zir siteto be sorate khodkar vared kon
http://www.link.funi98.com/

inam adrese sitam
http://www.funi98.com

bye

سلام به این یاروهه یه چیزی میگم ها !
همش به بازی من توهین میکنه
ببین! یه کم شرعرتو دست کاری کردم و به عنوان پاسخ به شعرت توی وبلاگ زیر گذاشتم اگه خواستی بگو حذفش کنم. من دیشب بازی رو امتحان کردم توی save و load مشکل داشت. اونا رو اصلاح کردم و نسخه کامل رو توی وبلاگ گذاشتم لطف کن لینک رو اگه 24رم گذاشتی تغییرش بده!ببخشیدا!

آدرس وبلاگ رو فراموش کردم بگم
آدرس:azarakhshgames.blogfa.com

حمید 1390/03/25 ساعت 16:25

خوبه ولی یه چندین تا باگ داره ! آهنگش رو اعصابه ها ! کدوم احمقی این بازی رو ساخته ! من کد نویس گیم میکرم ولی این بازی هیچ کد جدید نداشت ! معلومه همه رو کپی کرده بود ! تریگر هم نداشت ! بازیش رو هک کردم ! چیز مالی نبود ! ولی سازنده اون هرکی بوده کپی کن بوده چون من الآن همه ی عکسای بازیشو تو اینترنت پیدا کردم !

محمد 1390/03/25 ساعت 16:41

من نیم روز یه بار یا روزی یه بار میام گیم میکر رو از مدیر محترم وبلاگ یاد می گیرم و برا همین امروز آنم ! دارم یه چیز یاد می گیرم تا حال تو رو بگیرم ! چرا فوش می دی ؟ می خوای یه فوش بدم بهت
با تو ام یارو که اسمت محمده فامیلیت جمالی !

محمد 1390/03/25 ساعت 16:51

قسم می خورم حالتو بگیرم

محمد 1390/03/25 ساعت 16:57

فیس بوک نداری محمد جمالی ؟
می خوام فیس بوکت رو هک کنم

حمید کدوم خریه ؟ بیاد وبلاگم حالیش کنم
آدرس:azarakhshgames.miahnblog.com
بعدشم این بازی اولین بازی من با گیم میکر هست. خوب نباید هم چیز جدیدی داشته باشه . به جز گاراژ این بازی هیچ چیز دیگه این بازی کپی نشده. تمامی عکس ماشین ها هر چیزی که توی بازی میبینی رندر 3d max که بافتوشاپ روش کار شده. اگه مشکل دیگه ای هم بود بیا توی وبلاگم توجیهت کنم

نه خوش بختانه! فیس بوک ندارم چت هم نمیکنم
بعدش هم من کی فحش دادم تو داری به بازی من فحش میدی

آهای تو چرا همه نظرات رو تایید میکنی؟

به جان خودم همه چیزش مال خودم بوده همونطوریکه گفتم فقط گاراژ بازی کپیه

به محمد بگو غلط میکنی تا وقتی خودت بلد نیستی بسازی به دیگران ایراد میگیری
اگه می تونی بساز.
هر چی هیچی بهش نمیگم پررو تر میشه

بعدشم محمد جمالی خودتی اسم من محمد امین جمالی
حد اقل اسممو درست صدا کن

مریم 1390/03/25 ساعت 17:10

بازیش عالیه ! ( قابل توجه نظر دهندگان مخالف ) از بازی هایی که تو این وبلاگ دانلود کردم . این بازی و دروازه ها و بست گیم خیلی خیلی هم خوب بودن ! بعضیا چشم ندارن ! من تو وبلاگای پر نظر ول می گردم که یهو ینو دیدم ! وبلاگش بد نیست ولی بعضی مطلباش چرته ( با عرض معذرت ) !
من تا حالا بازی نساختم ! سخته ؟

محمد 1390/03/25 ساعت 17:18

می بینم این جا رو فروم کردی ؟
تا چشت در آد ! من به بازیت توهین نکردم !
تازه من تو گروه بازی سازی کاج بودم !
بازی ایج آف دیفنس ۳ رو بازنویسی کردیم با گیم میکر . حامدم بود . بازیو داد و من دارم روش کار میکنم !
ضایه شدی ؟ کنف شدی ؟ محمد هم خودتی نه من !
فوش نده ! من این حرفا حالیم نمی شه !
تازه کی خواس چت کنه ؟
تو بهتره همون بازی خودتو ببینی !
چشم نظر نداری ! بی احترامی کردم ببخشید !
حامد رو تو بحث نیار باشه !
بحث رو همین جا ببند باشه ! امروز اعصابمو خورد کردی !
باز هم معذرت ! اگه به من گیر بدی یه کاری می کنم ۳ دور بچرخی !

پاسخ به مریم خانم:
ممنون از لطفتون. بستگی داره: اگه علاقه داشته باشید نه اصلا کار سختی نیست تازه اگر هم سخت باشه بعضی جاهاشه که اونم صبر کردن در این راه بهترین کاره اما اگر علاقه نداشته باشید : خیلی نمی تونید دنبالش برید

اگر هم من چیزی گفتم و بی احترامی کردم ببخشید. خوب شما که میگی جنبه نظر دادن رو نداری ، شما نباید طوری نظر بدی که با جنبه هاش هم دعواشون باهات در آد اگه بازیمشکلی داره که خیلی آزارت میده یا فکر میکنی چیزی کم داره قدمت رو چشم بیا وبلاگم هر چی خواستی بگو توی نگارش 2 اگه بتونم که حتما میتونم کار کنم و یه نسخه بهتری در بیاد. بعد هم این بازی کاملا مستقله و اسم اون آروینی که میبینی مشقیه تمام 4 ماه بازی رو خودم روش کار کردم همون طوری هم که گفتم این اولین بازی منه این بازی موقعی ساخته شد که من هنوز از global variable خبری نداشتم! من خیلی مبتدیانه سر این بازی کار کردم و این حجم رم زیاد هم بخاط کم بودن تجربیات من بود. حتما یه سر به وبلاگم بزن

سلام لینک دانلود کاملا مستقیم شد

سلام حامد جان از محمد خبری نیست؟ اگه هست بگو مستقیم بیاد وبلاگم

سلام به همه
من یک بازی ساز هستم که مثل نویسندگان این وبلاگ با گیم میکر کار می کنم و بلدم باهاش کار کنم
متاسفانه بازیت رو ویندوز من نصب نشد
البته اون قبلیه رو دانلود کردم با توجه به این که با چیم میکر ساخته شده بود خوب بود

سلام من سازنده بازی مسابقات آذرخش 1.5 هستم. مشکل توی این بازی وجود داشت؟اگر وجود داشت: ویندوز شما چیه؟ نوعش چیه 32 یا64 ؟ اگه سوالی بود بیا وبلاگم

parmida 1390/03/31 ساعت 16:01

in bazi khobe vali ejra nemishe ! khoob bodanesh az sher va aksesh maloome ! albate age vaghe ee bashe va aks male khode bazi bashe ! man laptopam roosh ejra nemishe ! mage chi dare ke nemitoone roo laptope 2.5 melioonie man ejra she ! hamin mahe pish kharidamesh !

سلام حامد
بازیمو که هک کردی . یه رفع اشکال کن ببین چرا اجرا نمیشه خواهش میکنم

مدیر وبلاگ ! 1390/03/31 ساعت 21:01

مشکل : لپتاپم روش اجرا نمی شه !

درست : بازی روش اجرا نمی شه !

لطفا فارسی بنویسید

آخی!!!! مظلوم

مدیر وبلاگ ! 1390/04/04 ساعت 23:25

کی رو گفتی مظلوم ؟‌

اصغر 1390/04/07 ساعت 01:25

خیلی منتقد داره این بازی . نکنه به درد نخوره یا مشکلی داره ؟

نه دوست من. این بازی هم مثل بازی های دیگه یه سری خوبی ها داره و یه سری بدی ها ول ی متاسفانه این منتقد های ما یکم گیجن و اصلا خوبی های بازی رو نمی بینند

مدیر وبلاگ ! 1390/04/11 ساعت 12:47

شاید بعضی بازی ها خوبی نداشته باشند !
مثل بازی اول من که ارزش آپلود هم نداشت !

همایون 1390/05/02 ساعت 01:58

خوبه ولی نه در حد بازی یه اشتباه کوچولو که تو نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای بود ! رو گرافیکش کار کنی بازیت بهتر می‌شه :)

دوستان نگارش دوم این بازی در راه است... لطفا از امکانات این نسخه بازدید نمایید
آدرس وبلاگ:azarakhshgames.mihanblog.com

هومن 1390/05/08 ساعت 16:41 http://hooman123.blogsky.com

15 مگ کمه ؟!

معلومه که 15 مگ کمه! یه زمان بازی 54 مگ بود!!!! اونموقع چطوری میخواستی دانلودش کنی؟

مدیر وبلاگ 1390/05/15 ساعت 06:21

فقط اومدم بگم نظرات ۳۵ تا شد !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد