GM 8

دانلود گیم میکر 8 و ...

GM 8

دانلود گیم میکر 8 و ...

چند کد برای گیم میکر 8

mouse_x

مختصات طولی موس


mouse_y

مختصات عرضی موس

x

مختصات طولی


y

مختصات عرضی

tir.x

مختصات طولی tir


tir.y

مختصات عرضی tir

چی هست ؟

یکی از دوستان پرسیدن ترینره چیه ؟


باید بگم که یکی از دوستان من اینو ساخته و ما هم آپلودش کردیم .


ترینر رو با cheat engine باز می کنید


روی اون دو تا پایینی ها دبل کلیک کرده و می توانید پس از تایید


عوضشان کنید و هر عددی که می خواهید جایش بذارید

ترینر دروازه بان ها !

کنترل گل ها با :


http://s1.picofile.com/file/6474730380/Goal_Keepers_2.ct.html


باز کنید با cheat engine :


دانلودش کنید از :


http://www.cheatengine.org


خودتان با نرم افزار بالا می توانید ترینر بسازید

دروازه بان های 2 / Goal Keepers 2

بازی Goal Keepers 2 ساخته شد و اکنون آماده ی دانلود است…


من و برادرم بالاخره پس از ماهها تلاش و زحمت , کار ساختِ بازی جذاب و حیرت انگیز Goal Keepers 2  رو تموم کردیم و همین چند دقیقه پیش من این بازی رو آپلود کردم و اکنون آماده ی دانلود برای شما عزیزان است.ساخت این بازی دقیقا در تاریخ۱۰/۱۲/۸۹ به پایان رسید.در مورد بازی و نحوه ی ساختش گفتنی زیاد دارم ولی فعلا بازی رو دانلود کنید و نظر بدید.مطمئنم این بازی از همه لحاظ مورد قبول شما خواهد بود.با نرم افزار گیم میکر و بدون کدنویسی چنین بازی ای را طراحی کردن شاهکاره.فرصت رو از دست ندید و این بازی بی نظیر و استثنائی که ساخته ی من و برادرم یا همون برادران ســیـّد هستش (گروه بازیسازی برادران محمدیان) رو با حجم ۴٫۷ مگابایت و با امکانات بی نظیر دانلود کنین

این بازی خیلی جذابه و مطمئنم نظر شما رو هم جلب خواهد کرد. کاراکترهای این بازی رو براساس چهره ی بازیکنان مطرح فوتبالیست جهان مثل کریستیانو رونالدو/لیونل مســی/رونالدینهو/رونــی/فرناندو تورس/ گتوسو/فرانک ریبری/فن در سار/ و … طراحی کرده ایم…




نام بازی : Goal Keepers 2

طراحان : سید حسین محمدیان/سید محمد محمدیان /// از مشهد مقدس

زمان شروع ساخت : اواخر سال ۸۷

زمان اتمام ساخت : دهم اسفند ماه سال ۸۹

نرم افزارهای مورد استفاده : گیم میکر ۸ / Windows XP Paint

حجم بازی : ۴٫۷ مگابایت



دانلود Goal Keepers 2




سرچشمه :

http://seyyedbrothers.blogfa.com


ادامه مطلب ...

گیم میکر 8 شما چه طور است !!

گیم میکر 8 خیلی از دوستان کرکش خراب شده !

پس از چند ساعت وب گردی گیم میکر 8 اصل را از یه جای دور پیدا کردم !


دانلود کنید گیم میکر 7 و 8 اصل را :


http://s1.picofile.com/file/6473622732/New_WinRAR_ZIP_archive.zip.html