GM 8

دانلود گیم میکر 8 و ...

GM 8

دانلود گیم میکر 8 و ...

ماورای زمان vs آذرخش ! ( یک شعر ! )

آذرخش : کدوم یکی بهتره؟                       بازی شما یا که ما؟

              بازی ما جنجالی !                      خیلی خطرناکه ها !


ماورای زمان : بازی ما بهتره !                   برا ما جنجالی تر !

                   بازی ما خیلی خوب             برای ما عالی تر !


آذرخش : جنجالی خوبه یا نه ؟                - تو بازی ما آره !


- بازی شما تنظیمات !؟                          - نسخه جدیدش داره !


- گرافیک که نداره !؟                               - داره خیلی هم زیاد !


- حجم بازی که کم نیست                      - ۵ مگ مگه هس زیاد ؟!


- ۱۵ مگه بازی ما                                  - توش مگه چی گذاشتین !؟


- عکس داره خیلی زیاد                          - کم حجمترش نداشتین !؟


- ۲ نفره که نیستش !؟                          - مگه ۲ تایی می شه !


- تو بازی ما که شد !                             - کار زیادی می شه !


- بلد نیستی بگو نه !                             - استرتژی بعیده !


- راس می گی توی دنیا                        هیش کی این جور ندیده !


آپگرید و ارتقا ؟!                                     - ماور زمونم داره !


- آهنگ خوب و زیبا                               - بله . ابن اونم داره !


- پس چیه اون بهتره !؟                         - هوش مصنوعی و ایدش !


- خیلی که خوب نساختین !                  - غش کرده هرکی دیدش !


- دیگه چی توش گذاشتین !؟                 - قلعه برای ساختن !


- دیگه از کجا بگیم ؟!                            - بگیم ز طرز باختن !


- زمان مهم اینجا !                               - جون هم تو بازی ما !


- چه طوری ما می بازیم !؟                    - زیادی رد شن . شما !


- خسته شدن مردما ( شماها !)            - چن روزی نیس حواسم !


-  نظر بدین خواهشا                             - خیلی مهمه واسم !



شاعر : ۶ ( shh )

نظرات 18 + ارسال نظر
علی عبداللهی 1390/03/29 ساعت 16:26

خیلی قشنگه !
من که نخوندمش ! می شه فشردش کنی !
نگاش کردم چشام هیلی بیری رفت
شاید هم بد باشه شعرت

پویا 1390/03/29 ساعت 16:27

خوبه
موفق باشی

سمیه 1390/03/29 ساعت 16:28

زیاده !

خشایار 1390/03/29 ساعت 16:29

ماورای زمان چیه !؟

پدرام 1390/03/29 ساعت 16:31

۱ - vs یعنی چی ؟
۲ - ۶ کیه ؟

سلام منظورت اینه که بازی شما هم تنظیمات داره؟ اگه از روی بازی ما تقلب بکنی خودم جواز قتلت رو میگیرم

بالاخره میای یانه؟ اگر هم نیای ثبت نامت کردم فروم هم زدم کجای کاری؟ بیا وبلاگ همه چیز اونجا هست

سلام دانلود گیم میکر 1+99 توی وبلاگت قرار بده.

سلام
این ماورای زمان که هی حرفشو میزنید کی برای دانلود میاد یا شاید هم نیاد؟
لطفا جوابمو بدین!

مدیر وبلاگ ! 1390/03/30 ساعت 22:15

جوابتو اینه : سال تحصیلی دیگه از محمدرضا واحدی بپرس

من نمی ذارمش مگه این که اون هم بخواد

سعید 1390/03/30 ساعت 22:23

شاعر کیه ؟
بهشون تبریک عرض می کنم . شعر خوبیه !

نوید ابراهیمی 1390/03/31 ساعت 11:16

اگه سال بعد هم باما تو یه کلاس افتاد چشم

محمد امین جمالی 1390/03/31 ساعت 14:14

سلام بازیمو توی آپلودفا آپ کردم لینک دانلود مستقیم رو به پست اضافه کن
http://s02.uploadfa.com/files/8/uckpxhcnqnjs9w/setup%20rally%201.5.exe

سلام داداش من هستم. مژده بده بازیتو هک کردم الآن هم دارم با سورسش حال میکنم! اینو کاملا جدی گفتم

با سلام...

اینکه شما از بازی ما و هر بازی که هک میکنید سوء استفاده نمیکنید نشانگر فرهنگ و وجدان بالای شماست که به حقوق دیگران احترام میذارید و ما از این بابت خوشحالیم.امیدوارم شما دوست عزیز هم در امر بازیسازی موفقیتهای بیشتری کسب کنی.

آیا منظورتون از نرم افزار هک بازیمون همون نرم افزار decompiler هستش؟من این نرم افزار رو چند روز پیش از یکی از دوستان بازیساز در چت گرفتم.من اصلا فکرش رو نمیکردم که بشه بازی exe رو به gmk تبدیل کرد.و خیلی نگران شدیم .به هر حال ما بازیمونو آنتی دیکامپایل و ضد هک کردیم و دوباره به اینترنت آپلود کردیم.لینک دانلود جدید بازی (ضد هک) Goal Keepers 2 در زیر موجود است.لطفا این لینک رو با لینک قبلی بازیمون که در وبلاگتون هستش عوض کنید.ممنونم:

http://s02.uploadfa.com/files/1/ir2n4ga2uw2b1y/Goal%20Keepers%202.zip

اگه منظورتون از فولدربندی , گروهبندی اسپرایتها و آبجکتهاست(Group) باید خدمتتون عرض کنم که ما تمام اسپرایتها و آبجکتها رو گروهبندی کرده ایم منتها این نرم افزار هک (دیکامپایلر) گروهبندی ها رو حذف میکنه و همه چیز رو یکجا نمایش میده.میتونید خودتون یک بازی بسازید و گروه بندی ها رو داخلش اعمال کنید و بعد هکش کنید.خواهید دید تمام گروه بندیها حذف میشود و اسپرایتها و آبجکتها همگی در کنار هم نمایش داده میشوند.
ضمنا لینک شما رو درست کردم (gm8)
با کمـــال ســـپـــاس ...
گروه بازیـــــسازی برادران محمــــدیــان

abbas 1390/04/07 ساعت 01:18

ziade !

حمید 1390/04/11 ساعت 23:14

زیادم خوب نیس ! زیاده و کمی هم نامرتب

عباس 1390/05/19 ساعت 14:38

6 کیه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد