GM 8

دانلود گیم میکر 8 و ...

GM 8

دانلود گیم میکر 8 و ...

رالی آذرخش ( یک شعر ! )

رالی آذرخش


ماشین بازی دوست داری ؟               می خوای یه بازی بگم ؟

یه بازی که از گیرید {۱}                     هیچ نداره دست کم


ایرونیه این بازی !                             دو نفره هم داره !

باور کنین راست می گم                    فکر کرده سر کاره !


اگه باور نداری                                 از این جا اونو بگیر

اگه که تو نگیری                              فردا می شه خیلی دیر !


درسته سوم شده                          تو یخش راهنمایی

ولی خیلی طرفدار                          داشت وقت رونمایی !


البته اینو بدون                               که این بازی یه وقتی

دیدی که اجرا شدش                      به کندی و به سختی !


گرافیک و رم می خواد                    خیلی خیلی هم زیاد

البته چند روز دیگه                         کم حجم ترش هم میاد !


فیلمشو بر می داریم                     افکتاشم پاک می شه

کیفیت عکسا کم                          رایانه چالاک می شه !


تو این نسخه جدیده                      عکسا همه لود می شه !

البته من  که گفتم                        بعدنا آپلود  می شه !


راحته بازی کردن                           کنترلش راحته

توضیح نمی خواد بازی                   توضیحات تو پاکته !


پاکت رو تو بگیر زود                        از این جا اگه خواستی !

زود برو بازی بکن                           سریع تر / مگه ماستی !


۱ = Grid


شاعر : ۶ (shh)    از قول سازنده بازی

نظرات 15 + ارسال نظر

ممنونم واقعا به من و خیلیا خدمت کردی

به محض مشاهده کینک دانلود کم حجم بازیم لینک توی وبلاگتو عوض کن ! راستی دانلودش کردی؟

محمد 1390/03/24 ساعت 01:46

دروازه ها که خوب بود . شاپش عالی بود !
ولی این بازی حالمو به هم زد ! ولی شعرش خوبه لعنتی !
نید فور اسپید و گیرید ۱۰۰ ها برابر بهترن و ماندگارتر !
الکی رم می خوره وگرنه هیچی نداره !

سلام کاری رو که گفتی کردم راستی این یارو کی بود به بازی من توهین کرد؟ (محمد رو میگم)

سلام داداش! لینک دانلودت قدیمی شده
حالا اگه دوست داشتی بیا و نگارش 1.5 بازیمو توی وبلاگت بذار
همینه فقط حجمش فوق العاده کم شده به 15 مگابایت رسیده!!
اگه دوست داشتی خودت هم دانلود کن و حالشوببر

محمد 1390/03/25 ساعت 14:54

به این سازنده بزی بگو با ادب باشه
خیلی بازیش قشنگه این طوری هم حرف می زنه
محمد نه آقا محمد .
ناسلامتی سنم اندازه باباته ها

بچه پررو داری توروم به بازیم فحش میدی هیچی بهت نگم؟

پویا 1390/03/26 ساعت 15:13

خوبه !

سلام لینک دانلود بازی منو توی شعرت عوض کن

محمدعلی نبی‌زاده 1390/03/31 ساعت 14:44

شعر بازی خیلی بهتر از خودشه
خود بازی حالمو به هم زد
صدا و گرافیکش رو اعصابه
بازی دروازه ها هم آهنگش رو اعصابه
همه ی بازی های ایروی بدصدا اند ؟

آقای محمد علی نبی زاده : من سازنده بازی مسابقات آذرخش 1.5 هستم شما لطف کنید بیاید وبلاگ من بگید کجای بازی ایراد داره تا من توی نسخه1.7 اونو اصلاح کنم. ازتون ممنون میشممن کاملا فرد انتقاد پذیری شده ام

بازم که لینکو توی شعرت عوض نکردی میام میخورمتا!

مدیر وبلاگ ! 1390/03/31 ساعت 15:45

انتقاد پذیری خوبه ! دروازه ها آهنگش خیلی هم خوبه ! شوخی کردم ! مشکل چیه ؟

بهت گفتم لینکو عوض کن من اعصاب ندارما!
توکه به اعتراضات جواب نمیدی که

پویا 1390/04/07 ساعت 01:26

گیرید دیگه چیه ؟

سخت نگیر یه بازی مذخرف خارجی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد