GM 8

دانلود گیم میکر 8 و ...

GM 8

دانلود گیم میکر 8 و ...

دانلود رالی آذرخش !

از قول نویسنده وبلاگ زیر :

http://azarakhshgames.mihanblog.com


سلام بالاخره بازی رو که ساخته ام را برای دانلود گذاشتم لذت ببرید

بازی رایانه ای مسابقات آذرخش نگارش ۱ ساخته و رونمایی شد!!!!!

کلی بعد از ساخته شدن این بازی با اون حال کردم !!!!
این بازی اولین بازی من با گیم میکر هست . در عین سادگی برنامه نویسی محیطی جذاب رو بوجود آورده.
ساختش حدودا ۴ ماه طول کشید . الآن هم در حال جمع کردن تیم برای ساخت نگارش ۲ بازی هستم انشاء ا... تا تابستان سال دیگه بایه کار بهتر بتونم بازی رو به بازار عرضه کنم 
سازنده این بازی خودمم. ۹۵ درصد ساخت این بازی با من بوده و این بازی بر اساس طرحی از من ( محمد امین جمالی ) است. ریا نباشه ولی این بازی مقام سوم رو توبخش آفرینش های دانش آموزی در دوره ی راهنمایی جشنواره بازی رایانه در ایران کسب کرده!

توجه : عکس ها در ادامه مطلب گذاشته شدند


حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب بازی ( بدون گیر کردن بازی):

رم: ۵۱۲ مگابایت برای ویندوز اکس پی و ۱ گیگابایت برای ویندوز  7 و ویستا (اگه اجرا شه!)

گرافیک: ۲۵۶ مگابایت بدون استفاده از رم . در صورت استفاده از رم به عنوان گرافیک ۱ گیگابایت

پردازنده: intel p4 3.0 ghz یا athlon

فضای مورد نیاز برای نصب بازی: 60 مگابایت

دانلود

حجم بازی: 54 مگابایت

این هم عکس هایی از بازی:


کیفیت بازی با کیفیتی که در تصاویر مشاهده می کنید برابر نیست بلکه بیشتر است. کم کردن کیفیت این تصاویر برای راحتی شما کاربران میباشد


untitled6.JPG

untitled3_2.JPG

نظرات 12 + ارسال نظر

سلام لطفا رم مورد نیاز بازی من رو از "2 گیگ برای اکس پی و 3 گیگ برای ویستا و 7" به "512 مگابایت برای اکس پی و 1 گیگابایت برای ویستا و 7 " تغییر بده
ممنون میشم
سازنده بازی مسابقات آذرخش نگارش 1

ساسان 1390/03/27 ساعت 16:38

اجرا نمی شه !!!!!!!!!!!!!!

پرنیا 1390/03/27 ساعت 17:16

آره اجرا نمی شه !

سلام به اونایی که گفتن اجرا نمیشه!
چرا اجرا نمیشه: چه اروری میده؟ اگه اصلا ارور میده یعنی یا درایور کارت گرافیک شما نصب نشده یا اگر نصب شده کلا کارتتون اصل نیست! این مشکل خود موتور بازی سازی ماست (game maker 8)
اگر هم ارور نمیده و اجرا نمیشه: مشکل از سخت افزار شماست. راستی ویندوزتون چیه؟ مشخصاتتون رو توی وبلاگ خودم بدید تا بگم ایراد از کجاست
وبلاگ من ( سازنده بازی ) : azarakhshgames.mihanblog.com
حتما کار هایی رو که گفتم بکنید تا بفهمم مشکل از چیه آخه اگر دو نفر بگن که بازی اجرا نمیشه نمیدونید که چه فاجعه ای میشه!

ساسان 1390/03/29 ساعت 15:48

چی میگید آقای جمالی ؟
من لپ تاپ کور ای ۷ دارم و بازی اساسینس کیریدز و پس ۲۰۰۱۱ یا خیلی بازی های دیگه رو روش نصب کردم !
بازی شما خرابه نه کارت گرافیک من

سلام دوست عزیز من که نگفتم گرافیک شما خرابه. اگه با این نسخ به مشکل خوردید حتما نسخه 1.5 این بازی رو توی همین وبلاگ دانلود کنید. ببخشید ولی 20011 نیست بلکه 2011 است
انشاء الله که مشکل بادانلود نسخه 1.5 رفع میشه

آقا ساسان لطف کنید نوع ویندوزتون رو بگید xp یا vista یا 7؟

ilia 1390/04/11 ساعت 23:18

bazish alie ! tabrik migam be sazandash

آنیتا 1390/04/11 ساعت 23:21

عکس بازی و لودینگش با خودش نمی‌خونه ! نسخه کم حجمو می‌گم !
راستی نمی‌شه کم حجم تر شه ؟ شاید اون موقع همه بتونن این بازی رو بازی کنن ! بازی بدی نیس ! تو بازی های ۲ بعدی که خیلی خوبه

علی 1390/04/11 ساعت 23:22

عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییه !

علی 1390/04/11 ساعت 23:26

بازی اولش اینه ؟ پس بازی بعدیش باید خیلی بهتر و جذاب بشه ! می‌شه بازی بعدیشو هم بذارید (اگه اومد)

ممنون که این قدر منو دست بالا گرفتید! چرا اتفاقا نسخه کم حجم ترش هم میاد توی راهه البته چون خود من از پس کم حجم کردنش برنمی اومدم دارم برادران سید برام دیباگ و کم حجمش کنند. البته! الآن دارم یه بازی می سازم به محض ساخته شدن اونو با حجم کمتر از 10 مگابایت آپلود میکنم تا همه لذت کافی رو ببرند البته بازی جدیدی که در حال ساخته اصلا ماشینی نیست و یه جورایی پلتفرمه که یکم اکشن قاتیشه به میزان 5% ! راستی ممنون که درباره بازیم نظر دادید بازم اگر کاری داشتید بیاید وبلاگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد