GM 8

دانلود گیم میکر 8 و ...

GM 8

دانلود گیم میکر 8 و ...

بازی جدید که قرار بود بیاد

سلام
قرار است ما با هم یک  بازی جدید بسازیم و از شما می خواهیم که به ما نظر بدهید و بگویید که چه نوع بازی ای بسازیم .
در ضمن از کسی که ایده‌ی بازی را به ما بدهد در بازی اسم میاریم.


نظر حامد در ادامه مطلب ...

شاید هم نساختیم ! نظر نمی دین که !

نظرات 8 + ارسال نظر
فرید 1390/02/13 ساعت 22:08

به نظر من اگر بتوننین بازی بسازین قشنگشو بسازین.

سلام یه بازی رالی (ماشینی) بسازید توش هم ماشین ایرانی بذارید حال کنیم!!!

ساختم ! اصلاح شده یه بازی که تا چند وقت دیگه می‌دیمش بیرون !

فکر کنم اون بازی که اصلاحش کردم اسمش آذرخش بود که به هر حال گذاشتمش ماریو !

سلام. جان هر کی دوست داری یا بازیموتوی وبلاگت قرار بده یا حداقل منو لینک کن زود باش

مدیر ویلاگ ! 1390/03/31 ساعت 14:46

نظر ندادین دیگه ! من هم قضیه رو پیچیده تر می کنم !
شاید بازی رو رو وبلاگ نذاشتیما !

گفتم که یه بازی رالی بسازید توش هم ماشین های ایرانی بذارید یکم حال کنیم! راستی حامد تو کلاس میای دیگه؟

بازم میگم یه بازی ماشینی بسازید توشم ماشین های ایرانی بذارید نگو نگفتید!

سحر 1390/05/13 ساعت 05:25

حالا که پرسیدین می گم.....همه ی بازی ها جنگی..یه بازی عشقولانه بسازید لطفا

با عرض معذرت من فقط استراتژی و ماجرایی و پلتفرم و پازلی بلدم بسازم !

سحر 1390/05/13 ساعت 05:32

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد