GM 8

دانلود گیم میکر 8 و ...

GM 8

دانلود گیم میکر 8 و ...

دانلود گیم میکر 6 !

لینک دانلود گیم میکر 6 :


http://www.4shared.com/file/RlZ86qmj/Setup.html





کرک گیم میکر 6 :


Name : WWW.PARANDCO.COM
 Serial : 6F580A69ACA4E33F22F9346A



نظرات 3 + ارسال نظر

سلام
من هم یک وبلاگ شخصی دارم
که در مورد مسائل شخصی و کارهای جدیدم مطلب می نویسم
البته نیاز به فلش پلیر ورژن 10 دارید که بتوانید وبلاگم رو کامل و بی نقص ببینید
برای شروع فعالیتم در وب نیاز به حمایت وبلاگ های ایرانی دارم، که من رو لینک کنند و رتبه وبلاگم رو بالا ببرند تا با طرح های ایرانی ام هنر سنتی/مدرن ایران رو به ایرانی های خارج از کشور نمایش بدهم
به همین دلیل این نظر رو به وبلاگتون ارسال کردم تا اگر از وبم خوشتون اومد برای حمایت و پشتیبانی وبم رو لینک کنید
می توانید موافقت یا مخالفتتون رو در قسمت نظرات وبلاگم مطرح کنید
در صورت موفقت لطفاً وبلاگم رو با نام "ستاره های سرخ" و یا با نام انگلیسی RedStars لینک بفرمایید..
همچنین خوشحال می شوم اگر راجع به کارهام نظرتون رو ارسال کنید،..
هر چند مدت یک کار جدید در وبلاگم قرار می دهم که می توانید با دنبال کردن وبلاگم کارهای جدیدم رو مشاهده کنید
با تشکر

با عرض سلام

شما لینک شدید.

در مورد سوالی که پرسیده بودید بازیهایم را با چه انجینی ساختم باید عرض کنم با انجین گیم میکر 6 و 7 و بدون هیچ گونه دانش برنامه نویسی. فقط در دو تا از بازیهام از یک کد کوتاه برای سیو بازی استفاده کردم. البته این بازی ها رو چند سال پیش با همکاری برادرم ساختم ولی الان دیگه وقت بازی زی رو ندارم.

به امید اینکه شاهد ساخت بازیهایی دیگر از شما باشیم.

نسخه های قدیمی گیم میکر رو بذار ملت دان کنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد